GYORS, 1-2 MUNKANAPOS KISZÁLLÍTÁS; 15 000 FT FELETTI VÁSÁRLÁS ESETÉN INGYENES KISZÁLLÍTÁS

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Mennyi idő a kiszállítás? Hány nap alatt lesz nálam a megrendelt termék?

A kiszállítási idő: 1-5 munkanap, a választott szállítási módtól függően. A csomagot a GLS vagy a Magyar Posta kézbesíti. A kiszállítás előtt a futárszolgálat értesítést küld a kiszállítás időpontjáról.

 

ELÉRHETŐ SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:

  • Normál kiszállítás GLS futárszolgálattal: Kiszállítási idő: 1-5 munkanap. Szállítási költség: 1490 Ft. Választható fizetési módok: utánvét, online bankkártyás fizetés.
  • Magyar Posta: Kiszállítási idő: 1-5 munkanap. Szállítási költség: 1990 Ft. Választható fizetési módok: online bankkártyás fizetés.
  • Elsőbbségi kiszállítás GLS futárszolgálattal: Kiszállítási idő: 1-2 munkanap. Amennyiben a lehető leggyorsabban szeretnéd megkapni a csomagot, akkor ezt válaszd. Rendelésed 1 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a GLS futárszolgálatnak, akik a következő munkanap kézbesítik neked. A kiszállítás előtt a futárszolgálat SMS és Email értesítést küld a kiszállítás időpontjáról. Szállítási költség: 1990 Ft. Választható fizetési módok: utánvét, online bankkártyás fizetés.

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes, GLS elsőbbségi kiszállítással. Kiszállítási idő: 1-2 munkanap

 

Melyik futárszolgálat hozza majd a csomagom?

Termékeinket a GLS vagy a Magyar Posta kézbesíti, a választott szállítási módtól függően.

 

Van lehetőség hétvégi, munkaidő utáni kiszállításra esetleg postai átvételre?

GLS futárszolgálat választása esetén: Sajnos hétvégi, vagy munkaidő utáni kiszállításra nincs lehetőség. Mivel a csomagokat nem a posta szállítja, postai átvételre sincs lehetőség. Kérjük olyan címet adj meg, ahol valaki egész nap át tudja venni.

Magyar Posta választása esetén: A csomag a helyileg illetékes postán is átvehető.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

GLS futárszolgálat:

15 000 Ft alatti vásárlás esetén normál szállítás díja 1490 Ft, elsőbbségi szállítás díja 1990 Ft.

15 000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES elsőbbségi szállítás minden rendelésre.

Magyar Posta:

A szállítás díja 1990 Ft.

 

Honnan tudom, hogy a rendelésem feldolgozásra került?

Amikor feldolgoztuk a rendelésed, kapsz róla egy értesítő emailt. Az értesítő emailt automatikusan küldi rendszerünk a rendeléskor megadott email címre, ha feldolgozásra kerül a rendelés.

 

Rossz címet adtam meg, tudom utólag módosítani?

Igen, egészen addig tudod módosítani, ameddig nem kerül feldolgozásra. Fontos tudni, ha a rendelés feldolgozásra került, már nem tudjuk módosítani. Amint észleled a hibát, kérjük jelezd nekünk.

Amennyiben már feldolgozásra került a rendelés, a kiszállítási címet az adott futárszolgálat ügyfélszolgálatát felhívva tudod módosítani a csomagszám alapján. A csomagszámot a futárszolgálattól kapott értesítés tartalmazza.

GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660*

Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06 1 767 8282

 

Fogok értesítést kapni a futárszolgálattól, hogy milyen időpontban várjam a rendelésem?

Igen, fogsz kapni értesítést a futárszolgálattól, hogy melyik napon és milyen időpontban fogják kézbesíteni a csomagod.

 

Megkaptam az értesítést a futárszolgálattól, de az időpont sajnos nem jó, tudom módosítani a kiszállítás időpontját?

Igen, a kiszállítás rugalmas kézbesítéssel történik.

GLS futárszolgálat:

A futárszolgálattól kapott értesítés tartalmazza a futár és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét, illetve a csomagszámot. Amennyiben nem megfelelő a kézbesítés időpontja, kérjük hívd fel a GLS ügyfélszolgálatát és módosítsd a kiszállítás időpontját egy neked megfelelő időpontra, ehhez a csomagszámra lesz szükség, amit az értesítés tartalmaz.

GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660* 

Magyar Posta:

Amennyiben nem megfelelő a kézbesítés időpontja, kérjük hívd fel a Magyar Posta ügyfélszolgálatát és módosítsd a kiszállítás időpontját egy neked megfelelő időpontra. A módosításhoz a csomagszámra lesz szükség, amit a Magyar Posta által küldött értesítés tartalmaz.

Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06 1 767 8282

A csomag a helyileg illetékes postán is átvehető.

 

Hagyott itt értesítőt a futár, nem volt itthon senki, nem tudtam átvenni a csomagot. Ebben az esetben mi a teendő?

A kiszállítás rugalmas kézbesítéssel történik, ha elsőre nem sikerült a kézbesítés, még megpróbálják kézbesíteni többször. Javasoljuk, hogy hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és módosítsd a kiszállítás időpontját egy neked megfelelő időpontra. Ehhez a csomagszámra lesz szükség, amit a futárszolgálatok által küldött értesítések tartalmaznak.

GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660*

Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06 1 767 8282

Magyar Posta választása esetén a csomag a helyileg illetékes postán is átvehető. 

 

Átveheti más is a csomagot?

Igen, a családtagod/kollégáid is átvehetik a nevedben a csomagot.

 

Szállítotok külföldre is?

Jelenleg sajnos csak Magyarországon belül szállítunk.